! حضور وغیابِ دلتنگی !
! حضور وغیابِ دلتنگی !
حروفم نه رنگ دارد...نه ریا ! و می دانم عشق ، تسلسلِ حروفی بی رنگ است . . . !
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 14 ارديبهشت 1390برچسب:, توسط کوثر (بی نشان) |

 

این روزها

از وقتی فهمیده ام میانِ این به ظاهر آدمیان

راه می روی,

         می دوی,

             می خندی,

                  و گاه و بی گاه می گِریی,

به هر که می رسم

                بی محابا , سَـــــــــــلام می کنم ! 

 

یکی : راستی رفیق , بهارِ دلکَشی ست ,نه ؟!

من : مزخرف می گویی یا هذیان ؟ بی بابونه, تقویم برگ نمیخورد

                                                               چه رِسَد به آمدنِ بهار , زِهی خیالِ باطل (!)

همون یکی :  تب داری , کمی استراحت کن !

من : بابونه که آمد ,چشم . . . راستی , گفتی امروز چندم است ؟!

همون یکی :   . . . بهار نیامده , راحت باش!

 

کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ت !

 

پ.ن :

ـ راســــــــــــتــــــــــی , چند روز مونده به بهارِ دلِمون ؟!

 

 

اعتراف نوشت :

* اعتراف می کنم ; دیوارِ چیـــــــــن هم که باشم , باز تکیه گاه می خواهم !

* اعتراف می کنم ; دارد زمانِ آمدنت دیــــــــــــر می شود , مولایِ غایبم !

* اعتراف می کنم ; بخداااا فرار کردن از هرچــــــــــیزی آسونه , اما قسمتِ سختش آزاد موندنه !

* اعتراف می کنم ; تجربه اسمِ مستعاریه که ما , عادت کردیم رو خطاهامون بذاریم !

 

دلِ تنگ , نوشت :

+  دستت را میگیرم . . . و غــَـــــــرق می شوم (!)

+  دردم از یار است و . . . درمااااااااااان نیز هَم !(میم بده !)

+  هرکس از این دنیا چیزی برداشت , من از این دنیا دَست برداشتم (مولا علی ع )

+  کاش میدونستی , بعضی واژه ها رو مثل درد , باید کشیـــــــــد . . . نمیشه نوشت !


 

 

یــــــــــــک کـــــــــــــلام , نوشت :

تمامِ وجودمان به یک نقطه بند است !

خیلی راحت می شود , 

             از خـــــــــــُـــــــــــــــــــــــــــــــدا . . .  جـــــــــُــــــــــــــــــدا , شُد (!)

 

 

به یادت , پـــــــیـــــــوندم :

اگر دوباره به دنیا بیام 

باز هم

کیـــــــــش و مـــــــــــاتِ

 دوستانه هایِ تو خواهم شد , ماه بانو !

 


          تنها تو را , آرزو دارَد دلم . . . خیـــــــــلی زیاد است(؟)



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت8:24---14 ارديبهشت 1390
بي با بونه تقويم برگ نمي خورد...

واقعا...

خيلي قشنگ بود...مثل هميشه...


علیمی
ساعت7:54---14 ارديبهشت 1390
دعا کردم که بیایی

با من کنار پنجره بمانی ، باران ببارد

اما دریغ که رفتن ، راز غریب این زندگیست

رفتی پیش از آن که باران ببارد . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.